Negocjacje-szkolenie,kurs - PPL SZKOLENIA

Idź do spisu treści

Menu główne:

Negocjacje-szkolenie,kurs

Przedstawiciel Handlowy
  • Udoskonalisz umiejętność rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych

  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie wykorzystywania elementów psychologii w rozmowach negocjacyjnych i zaawansowanych technik obrony ceny

  • Zbudujesz kompetencje w zakresie budowania strategii rozmów, przełamywania impasów, obrony ceny w trudnych sytuacjach

  • Dowiesz się jak wykorzystać kluczowe taktyki do kierowania oceną w negocjacjach?

  • Zdobędziesz umiejętności przeprowadzania zamiany rywalizacji w kooperację


Możliwość dopasowania programu do potrzeb Klienta.
W przypadku chęci rezerwacji terminu szkolenia lub w razie jakichkolwiek pytań dotyczących dopasowania indywidualnie programu szkolenia, czasu jego trwania jak również ceny, proszę o kontakt 533-174-666.


Szczególny nacisk kładę na rozwiązania praktyczne, dlatego też szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na interaktywny udział uczestników poprzez case study, ćwiczenia, scenki, pracę w grupach.

1. Przebieg negocjacji

  • Obszar negocjacji,

  • Osiąganie skuteczności w negocjacjach,

  • Ujawnianie alternatyw,

  • Style negocjacji,

  • Dobór negocjatorów ze względu na cechy lub style negocjacji,

  • Wywieranie wpływu,

  • Manipulacja i chwyty negocjacyjne,

  • Blef czy manipulacja.


2. Negocjacje wokół stanowisk

  • Wysokość oferty początkowej,

  • Rodzaje skutecznych ustępstw,

  • Znaczenie nastawienia psychicznego,

  • Negocjacje rzeczowe (wokół interesów),

  • Umiejętności komunikowania się,

  • Zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem,

  • Podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów.


II.  Sekrety komunikacji niewerbalnej w negocjacjach- podstawy synergologii oraz mikroekspresji  

  • Rola nóg  w mowie ciała,

  • Pozycje kończyn dolnych i górnych,

  • Wskazówki dotyczące tułowia,

  • Gesty ramion i rąk,

  • Niewerbalna mowa dłoni i palców,

  • Mikroeksprecja- zmienny wyraz twarzy.


III. Jak ludzie kłamią? Motywy -Strategie działania

  • Aktywne ukrywanie,

  • Fałszowanie emocji,

  • Uwiarygodnianie fałszywych faktów,

  • Manipulowanie przekazem faktów,

  • Gra w prawdę i kłamstwo.


IV.  Pięć zasad wykrywania kłamstwa oraz praktyczne wykorzystanie podczas negocjacji

  •  Zmiana zachowania,

  •  Trzy emocje,

  •  Dysharmonie,

  •  Oznaki stresu,

  •  Kontrola zachowania.


V.  Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby

  •  Zadawanie pytań i parafraza jako elementy kontrolujące przebieg negocjacji,

  •  Dwie metody zadawania pytań będących siłą wiodącą negocjacji ,

  •  Kształtowanie precyzowania wypowiedzi, wydobywanie informacji dających przewagę strategiczną.


VI. Wywieranie wpływu w sytuacjach negocjacyjnych

  • Wybór strategii i adekwatnych metod wywierania wpływu,

  • Określanie słabych punktów partnera,

  • Manipulacja werbalna i niewerbalna,

  • Jak radzić sobie w sytuacjach patowych.


  • Uczestnicy poznają prawdziwą istotę i mechanizmy rządzące procesami negocjacyjnymi,

  • Wyeliminują stres i nerwy związane z konfliktowością interesów,

  • Dowiedzą się kiedy i jak stosować dostępne strategie negocjacji, kompromisu i konsensusu,

  • Nauczą się stwarzać środowisko przychylne negocjacjom win-win,

  • Wykształcą nawyki stosowania dobrych praktyk w negocjacjach.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego